Beställning och felanmälan 2020
Vem du ska kontakta för felanmälan i våra externt inhyrda lokaler beror på vilket typ av fel det är. Västfastigheter ansvarar för tekniska säkerhetsanläggningar som till exempel lås, larm, kallelsesignalsystem och dörrautomatik. Vid andra typer av fel, kontakta fastighetsägaren.
- Felanmälan på tekniska säkerhetsanläggningar (TSA) som lås, larm, kallelsesignalsystem eller dörrautomatik görs till Västfastigheter genom vårt system Weblord.
- Vid akuta fel på TSA, kontakta Västfastighers kundtjänst på 010-441 35 00.
- Alla andra ärenden felanmäls direkt till fastighetsägaren.
Här gör du din beställning/felanmälan i Weblord
Fastighetsservice på vardagar
Västfastigheter kan också erbjuda fastighetsservice på vardagar (07.00-15.45) med tjänster som fastighetsägaren inte kan erbjuda.
Observera att detta styrs av hyresavtalet med fastighetsägaren.
Senast uppdaterad: 2020-11-11 13:50
Har du en synpunkt eller fråga om webbsidan?