Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Beställning och felanmälan

Använd vårt beställningssystem Weblord vid felanmälan eller beställning. I Weblord kan du sedan bevaka de felanmälningar och beställningar som du gjort. Vid akuta ärenden, ring oss.

Så här använder du Weblord

I Weblord skriver du:

  • ditt namn
  • avdelning
  • telefonnummer vi kan nå dig på
  • ansvar eller kostnadsställe
  • vad du vill ha hjälp med
  • i vilken byggnad ärendet eller felet finns
  • vilket rumsnummer (står på dörr eller dörrkarm)

Vid beställning av skyltar

När du gjort din skyltbeställning i systemet säkerställer Västfastigheter att skyltarna tillverkas enligt VGR:s riktlinjer och anvisningar. Om du önskar kan vi eller vår externa leverantör besöka dig för att gå igenom beställningen på plats.
När skyltförslaget är klart skickas det till dig i pdf-format via mejl. Vi skickar även ett kostnadsförslag om du önskar. När förslaget godkänts kommer vi överens om en leveranstid. Räkna med att större projekt tar längre tid.

Anmälan av konstärende

Verksamheter inom Västra Götalandsregionen kan anmäla behov av konst i samband med att verksamheten ska flytta, renovera eller bygga nytt. En verksamhet kan också vilja ha förändring av en konstkollektion som redan finns, återlämna eller anmäla att något konstverk är skadat. Konsten är kostnadsfri och hanteras av konstenheten. Anmälan sker via särskilt formulär efter inloggning på Weblord enligt nedan.

Gör din felanmälan eller beställning i Weblord

Beställ inlogg till Weblord

Beställ inloggning i Weblord

Manual Weblord

Kundtjänst

Ikon för telefonnummer
Telefonnummer
Senast uppdaterad: 2020-05-11 13:53