Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Beställning och felanmälan 2020

Vem du ska kontakta för felanmälan i våra externt inhyrda lokaler beror på vilket typ av fel det är. Västfastigheter ansvarar för tekniska säkerhetsanläggningar som till exempel lås, larm, kallelsesignalsystem och dörrautomatik. Vid andra typer av fel, kontakta fastighetsägaren.

  • Felanmälan på tekniska säkerhetsanläggningar (TSA) som lås, larm, kallelsesignalsystem eller dörrautomatik görs till Västfastigheter genom vårt system Weblord.
  • Vid akuta fel på TSA, kontakta Västfastighers kundtjänst på 010-441 35 00.
  • Alla andra ärenden felanmäls direkt till fastighetsägaren.

Här gör du din beställning/felanmälan i Weblord

Fastighetsservice på vardagar

Västfastigheter kan också erbjuda fastighetsservice på vardagar (07.00-15.45) med tjänster som fastighetsägaren inte kan erbjuda.

Observera att detta styrs av hyresavtalet med fastighetsägaren.

Kundtjänst

Ikon för telefonnummer
Telefonnummer
Senast uppdaterad: 2020-11-11 15:36