Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Manual Weblord 2020

Använd vårt beställningssystem Weblord vid felanmälan eller beställning. I Weblord kan du sedan bevaka de felanmälningar och beställningar som du gjort. Vid akuta ärenden, ring alltid in din anmälan.

För att göra en beställning eller felanmälan loggar du in i Weblord som kund. Saknar du användarnamn och lösenord beställer du det först. 

Beställ inloggning i Weblord

Arbetsorder

  • Klicka på knappen "felanmälan/beställning" för att ange vad som ska beställas eller åtgärdas. Gör en order för varje fel eller beställning. 
  • För beställning av konstärenden, välj ”konstformulär”.

Historik

Här kan du se tidigare lagda arbetsordrar och vilken status de har.

Beställning/Felanmälan

  • Alla fält med * är obligatoriska fält. Tänk på att skriva dina kontaktuppgifter så vi enkelt kan komma i kontakt med den personen som lagt ordern.
  • Om du inte hittar det specifika rummet som anmälan gäller i listan kan du skriva in rumsnumret i den högra rutan.
  • Stämmer inte den förvalda informationen så som kontaktuppgifter eller byggnad och plan för er verksamhet hör gärna av er till kundtjänst så hjälper vi till att ändra den.

Här gör du din beställning eller felanmälan i Weblord.

Kundtjänst

Ikon för telefonnummer
Telefonnummer
Senast uppdaterad: 2020-11-09 11:55