Beställning och felanmälan
Vem du ska kontakta för felanmälan i våra externt inhyrda lokaler beror på vilket typ av fel det är. Västfastigheter ansvarar för tekniska säkerhetsanläggningar som till exempel lås, larm, kallelsesignalsystem och dörrautomatik. Vid andra typer av fel, kontakta fastighetsägaren.
- Felanmälan på tekniska säkerhetsanläggningar (TSA) som lås, larm, kallelsesignalsystem eller dörrautomatik görs till Västfastigheter genom vårt system Weblord. Här gör du din beställning/felanmälan i Weblord
- Alla andra ärenden felanmäls direkt till fastighetsägaren.
Fastighetsservice på vardagar
Västfastigheter kan också erbjuda fastighetsservice på vardagar (07.00-15.45) med tjänster som fastighetsägaren inte kan erbjuda.
Observera att fastighetsägarens ansvar styrs av hyresavtalet.
Felanmäla akuta fel på TSA
Vid akuta fel på TSA under kontorstid (vardagar 07-16), kontakta Västfastigheters kundtjänst:
010-441 35 00
Vid akuta fel på TSA övrig tid, kontakta säkerhetsleverantören jourtjänst:
Område 1 Göteborg
0771-128 128
Område 2 Fyrbodal
010- 222 50 00
Område 3 Älvsborg
0771-75 00 75
Område 4 Skaraborg
0511-12500