Denna webbplats använder teknik som troligen inte stöds i din webbläsare, därför kan vissa saker se konstiga ut eller inte fungera. Vi rekommenderar att du byter till en modern webbläsare istället.
Gå direkt till huvudinnehållet

Beställning och felanmälan

Vem du ska kontakta för felanmälan i våra externt inhyrda lokaler beror på vilket typ av fel det är. Västfastigheter ansvarar för tekniska säkerhetsanläggningar som till exempel lås, larm, kallelsesignalsystem och dörrautomatik. Vid andra typer av fel, kontakta fastighetsägaren.

  • Felanmälan på tekniska säkerhetsanläggningar (TSA) som lås, larm, kallelsesignalsystem eller dörrautomatik görs till Västfastigheter genom vårt system Weblord. Här gör du din beställning/felanmälan i Weblord
  • Alla andra ärenden felanmäls direkt till fastighetsägaren.

Fastighetsservice på vardagar

Västfastigheter kan också erbjuda fastighetsservice på vardagar (07.00-15.45) med tjänster som fastighetsägaren inte kan erbjuda.

Observera att fastighetsägarens ansvar styrs av hyresavtalet.

Felanmäla akuta fel på TSA 

Vid akuta fel på TSA under kontorstid (vardagar 07-16), kontakta Västfastigheters kundtjänst:
010-441 35 00

Vid akuta fel på TSA övrig tid, kontakta säkerhetsleverantören jourtjänst:

Område 1 Göteborg
0771-128 128

Område 2 Fyrbodal
010- 222 50 00

Område 3 Älvsborg
0771-75 00 75

Område 4 Skaraborg
0511-12500

Kundtjänst

Ikon för telefonnummer
Telefonnummer
Senast uppdaterad: 2020-11-17 13:44